Malam Pertama aku dan Si Dia..

Ogos 18, 2011

Malam itu bulan mengambang penuh .. Sejuk dan sunyi ..Seolah-olah merestui apa yang akan aku lakukan
Namun jantungku berdebar kencang .. Aku tidak tahu bagaimana hendak memulakannya ..

Sejak awal malam lagi aku sudah mula risau... Pengalaman yang aku ada cuma dari cerita orang  dan dari dvd yg aku pinjam dari kawan aku je.... Dialah yang pertama bagiku.. Malam sudah hampir subuh .. Aku masih terpaku lagi ... Dapat aku rasakan kehangatan badannya di sisiku .. Orang lain semua masih tidur ..Kata orang inilah masa yang paling sesuai ..Sebelum subuh ..Sebelum matahari terbit.. ya..sebelum matahari naik..

Ahhhhhhhhh!! ... Aku lelaki ... Aku mesti boleh melakukannya ..Mesti mesti mesti ..Lagipun ini malam petama aku dengan si dia..Aku beranikan diri...Aku pandang saja...Dia diam saja ... Aku renung matanya .. Dia masih lagi  diam .. Aku tahu dia menunggu aku ..Akulah yang mesti melakukan ..Mesti mesti mesti ...Aku kan lelaki..

Denyutan jantungku bertambah kencang... Aku beranikan diri lagi ..Aku pegang kepalanya ...Dia masih diam ..Perlahan-lahan, aku raba belakangnya.. Oh! Dia bergerak ..Mungkin geli kot..Denyutan jantungku tidak terkira lagi .. Aku mengetapkan bibir aku.. menahan nafsu ku yg bergelora ni..

Aku pandang punggungnya yang bulat? besar? terlintas di fikiranku gatal di hatiku makin menjadi.. aku pegang punggungnya yang pejal tu.. aku dengar deru nafasnya.. jantungku hampir meletup.. aku rasa geramku tidak tertahan lagi.. kini aku sudah nekad aku nak pegang susunya ..ohhhh! Alangkah lembutnya ..alangkah halus kulitnya... ku ramas perlahan.. dia menoleh!! Hampir pengsan aku rasa... Namun aku tahu aku sudah bersedia .Dia tahu aku akan?..akan..?

Aku terus duduk ..Aku sudah tidak malu lagi... Aku sudah tidak takut lagi...  Aku kangkangkan kedua kakinya ..Aku letakkan kedua tanganku pada susunya yg Besar dan penuh.. aku ramas pelahan-lahan Lagi dan lagi..  Kini aku sudah tahu... Kini aku sudah rasa...  Bagaimana seronoknya.. Memerah susu lembu...

Huwaaaa... haha... Ni cite lama la bro.. aku dah banyak kali baca... huhu.. tapi.. aku sengaja post entry ni..sebab aku nk test keyword search.. haha.. aku dapat cite ni disini..

24 ulasan:

  1. haha~dh agak dh..btw,nice trick bro =p

    BalasPadam
  2. deng! kurus pose gua! haramjadah haramjadah haramjadah!

    BalasPadam
  3. lucah...
    hahaha
    follow sini lah...

    BalasPadam
  4. kurg pahale puase aku..naseb lmbu

    BalasPadam
  5. @eintan : aku pun pernah la.. daj jemu baca ni.. huhu

    @Queen tratai : hehe

    @Atiqah wadiah : hehe..saja2 jew..

    @budak kampung : haha..sory bro.. sekali sekala kena ada jugak humor blog aku ni..ni asyik dakhwah je.. nanti korang boring kot..

    BalasPadam
  6. @asyraf : erm..tima kasih..

    @sizuka : hehe.. jangan baca la..

    @syrupmasim: mana ada kurang..aku cakp betul la.. ko je pikir lain.. huhuhu

    BalasPadam
  7. perhhh...gua dh pikir lain td bro..sib bek cuma perah susu lembu..nice story bro...

    BalasPadam
  8. hahaha.abis nak wat camana. dah terbaca.. ishh... cebuat time ghayo..hek2.. nie time pose gak dye buat.hadoi.kurang phala pose den.. ;)

    BalasPadam
  9. hahahaha..baru je marah td..hihi...bgus2


    *ct bukn gtl, tp tgk kt popular post, ini je tajuk ct xkomen..sO, terpkse klik..haha..

    BalasPadam
  10. nsb baik lu wat joke..law x gua lempng lu,potng steam ar ,

    BalasPadam
  11. HOT HOT HOT PRODUK

    1- JAMU PENGANTIN RM65
    2- JAMU AKU DARA RM48 ( TIADA STOK )
    3- COKLAT LOVE HABIBI RM48
    4- MASKER RM25
    5- FEMININE WASH RM48
    6- INTIM GEL RM56
    7- LELAKI JUTAWAN RM65
    8- ABE GAGOH RM50
    9- MINYAK IKAT KASIH RM65
    10- DEEP HEAT LOTION RM48
    11-SLIMMING SOAP RM36

    Jika berminat blh hubungi 0133372640 (sms/whatsapp)

    BalasPadam
  12. walupon citonyo dak best mane,tpi okla :)

    BalasPadam

Terima Kasih :D

Dikuasakan oleh Blogger.